Po dvojím pilotním odzkoušení byl spuštěn nový vzdělávací program Vinařský marketing určený zejména pracovníkům v oboru vinařství. Program se skládá ze dvou částí: e-learningová, kterou je možné začít studovat ihned, a dvoudenní praktické části, která se v prostorách Národního vinařského...
09.08.2015 17:26
Celý článek
Koncem listopadu (25.-26. 11. 2014) se uskutečnil druhý – závěrečný pilotní běh praktické části Vinařského marketingu. Jeho cílem bylo znovu otestovat nový vzdělávací program po zapracování připomínek účastníků prvního pilotního běhu. Sešlo se na něm 16 zájemců z cílové skupiny projektu - vinaři a...
03.12.2014 10:37
Celý článek
Na konci července (30.-31. 7. 2014) proběhl první pilotní běh praktické části nově připravovaného vzdělávacího programu "Vinařský marketing - e-learningový modul s praktickými příklady" (zkráceně Vinařský marketing). Zúčastnilo se jej 14 zástupců z řad cílové skupiny projektu - vinaři a...
08.08.2014 15:48
Celý článek
V pilotním provozu jsme spustili e-learningovou část nově připravovaného vzdělávacího programu Národního vinařského centra "Vinařský marketing - e-learningový modul s praktickými příklady" (zkráceně Vinařský marketing). Určen je vinařům a zaměstnancům vinařských firem...
08.07.2014 15:50
Celý článek