První "ostrý" běh praktické části Vinařského marketingu

Po dvojím pilotním odzkoušení byl spuštěn nový vzdělávací program Vinařský marketing určený zejména pracovníkům v oboru vinařství. Program se skládá ze dvou částí: e-learningová, kterou je možné začít studovat ihned, a dvoudenní praktické části, která se v prostorách Národního vinařského centra ve Valticích uskuteční 3.-4. prosince 2015.

Setkat se budete moci s autory e-learningové části - Mgr. Dušan Bednář, DiS. a Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D., prodiskutovat s nimi danou problematiku a uplatnit získané poznatky z e-learningu při řešení praktických cvičení. Chybět nebude rodilý mluvčí - Mike Mazey, autor unikátní vinařské učebnice, s nímž si procvičíte a obohatíte anglickou slovní zásobu v oblasti vinařské terminologie.

Přihlášky na obě části naleznete v sekci Kurzy a semináře na www.vinarskecentrum.cz, případné dotazy zodpovíme na tel. 602 769 743 - Ing. Nádvorníková.

Model kombinovaného vzdělávacího programu vznikl na základě dobrých zkušeností z obdobných již zavedených kurzů, a to Sommelier junior a Moderní vinař, čímž rozšiřuje nabídku vzdělávání pro vinaře o problematiku propagace vína, a to i v anglickém jazyce. V blízké době bude spuštěn další obdobný projekt zaměřený na PR - Public relations ve vinařství.